Forums Horror Collectibles
HORRORHOUND WEEKEND / MASK FEST - March 09



http://i41.tinypic.com/2j5b9sz.jpg" class="photoborder" /> http://i40.tinypic.com/ir2ue9.jpg" class="photoborder" /> http://i44.tinypic.com/dcc86o. http://i40.tinypic.com/fm7uoi.jpg" class="photoborder" />http://i42.tinypic.com/xdh2dg.jpg" class="photoborder" />



The Prop Shop

Horror Sanctum Studios

Tom Savini

Nightowl Productions

Darkde Studios

NDK Creations

Jordu Schell

Andrew Santagato

Casey Love

Bruce Spaulding Fuller

Chaotic Creations

Jeremy Bohr

Chuck Williams

Christian Hanson

Daniel Horne

Dan Roebuck

John Smith

Twisted Toybox

Der Mord

The Shumsky Collection

Pete Infelise

Stephen Collins

Magee FX

Ticket Information : Pre-sale: NOW! CLICK HERE http://www.horrorhound.com/store.aspx?id=11

Weekend tickets are just $30!!!! That's pre-sale price only! Day prices are just $15!!!!! AT THE DOOR: Admison is $45 (weekend and $20 (Day) - so make sure you pre-order today!!! The day of the event: Cash and credit cards will be accepted. Ticket prices are only $20 a day ($15 for Sunday admison). If you are planning to make a weekend of the event - we suggest you pick up our 3-day pass for only $45 (available Friday only). This pass allows you admison into the show for all three days.

Show Hours : Show hours are as such. Please note that early-admison tickets will be allowed an hour early entry into the convention, on Friday and Saturday ONLY.

Friday: Doors Open: 5pm. Dealers Room Open Until 10pm. (Doors Open: 4pm to Early-Admison Ticket Holders) Saturday: Doors Open: 11am. Dealers Room Open Until 7pm. (Doors Open: 10am to Early-Admison Ticket Holders) Sunday: Doors Open: 11am. Dealers Room Open Until 5pm.

FOR MORE INFO GO TO: -http://www.thehma.net/mask-fest -http://horrorhoundweekend.com/shows/200903/default.aspx
DaShape Saturday 12/20/2008 at 09:51 PM | 28900
NEW GUEST JUST ADDED!!!!!!!!!




Horror Domain - Cursed Evil Overlord Sunday 12/21/2008 at 12:52 AM | 28911
NEW GUEST JUST ADDED!!!!!!!!!





hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Z willlllllllly Sunday 12/21/2008 at 01:27 AM | 28918
NEW GUEST JUST ADDED!!!!!!!!!



Johnny Bisco Sunday 12/21/2008 at 06:01 AM | 28940
god dammit i finally had that image out of my headLMAO...
kweandee Sunday 12/21/2008 at 08:01 PM | 28986
I thought that was the Mask Fest, not the Ryan Titz Fest...
L√úCKMANN Monday 12/22/2008 at 05:00 PM | 29089
seth and i are planning on being there.cant wait.
condemned1 Wednesday 12/31/2008 at 03:13 AM | 30175
I'll be there.I am not sure if I am going friday or saturday though.

wickedbeard Sunday 1/04/2009 at 09:44 AM | 30893
NEW GUEST ADDED, THOMAS JANE from "THE MIST" & "THE PUNISHER"



UPDATE: Thomas Jane had to Cancel
DaShape Thursday 1/15/2009 at 02:43 AM | 32034
I am for sure going to TRY to be there. lol.
GrampaGruesome Friday 2/06/2009 at 12:15 AM | 34629
Good line up there, too bad I live so far. I love to go meet the Jasons.
jasonchick Sunday 2/08/2009 at 04:43 PM | 34938
UHHH am I the only one that noticed that it's on March 27th?....
HorrorSanctum Wednesday 3/04/2009 at 12:15 AM | 38414
UHHH am I the only one that noticed that it's on March 27th?....

Given the huge "March 27-29" banner in the first post I'd say no...
lblambert Wednesday 3/04/2009 at 02:30 AM | 38484
This show is gonna rock to all Holy Hell!! Imagine the buness talk among the best that the mask buness has? Let alone the collector talk!!! 3 weeks, my friends!!!! P
DarkSidePaul Friday 3/06/2009 at 03:25 PM | 38785
i know i can't wait. it's almost too good to be true
Capnvlad Friday 3/06/2009 at 05:07 PM | 38792
We've got three new guests added to HorrorHound Weekend:

DaShape Saturday 3/07/2009 at 04:59 PM | 38868
UHHH am I the only one that noticed that it's on March 27th?....

Is it not suppose to be on March 27th?
DaShape Saturday 3/07/2009 at 05:09 PM | 38870
This show is gonna rock to all Holy Hell!! Imagine the buness talk among the best that the mask buness has? Let alone the collector talk!!! 3 weeks, my friends!!!! P

Amen! Have my Darkde bucks printed off and ready to go!
lblambert Sunday 3/08/2009 at 01:50 AM | 38940
This show is gonna rock to all Holy Hell!! Imagine the buness talk among the best that the mask buness has? Let alone the collector talk!!! 3 weeks, my friends!!!! P

Paul you are right brother. This is going to be epic! I am counting down the days!
Horror Domain - Cursed Evil Overlord Sunday 3/08/2009 at 02:02 AM | 38942
Me wants to go.....

Nothing cool ever happens out here
Evildsm Tuesday 3/10/2009 at 06:16 PM | 39244
Ill be there all weekend, ill be wearing my remake costume on friday, part 6 costume on saturday and my own little fanboy self on sunday. My girlfriend will also be wearing her female jason costume on saturday, and maybe friday..dunno yet, up to her lol

but it's gonna be a blast!
Capnvlad Thursday 3/12/2009 at 02:37 AM | 39379
UHHH am I the only one that noticed that it's on March 27th?....

Is it not suppose to be on March 27th?

Read the date you posted on here..... Re: HORRORHOUND WEEKEND / MASK FEST - March 09

DUH!!!
HorrorSanctum Friday 3/13/2009 at 10:11 PM | 39611
UHHH am I the only one that noticed that it's on March 27th?....

Is it not suppose to be on March 27th?

Read the date you posted on here..... Re: HORRORHOUND WEEKEND / MASK FEST - March 09

DUH

I took that as March 2009, not March 9th
lblambert Friday 3/13/2009 at 11:57 PM | 39625
I'll be there the first day.

Bringing the girlfriend this time...
Nick Meece Saturday 3/14/2009 at 10:52 PM | 39715
i can't wait, its so close now! This convention is gonna be insane.Its my first convention too

Capnvlad Wednesday 3/18/2009 at 01:25 PM | 40007
UHHH am I the only one that noticed that it's on March 27th?....

Is it not suppose to be on March 27th?

Read the date you posted on here..... Re: HORRORHOUND WEEKEND / MASK FEST - March 09

DUH

Uhhhh that's March 09 as in 2009 LOL.

Get with the program Sam LOL.
DaShape Thursday 3/19/2009 at 04:51 PM | 40169
New Guest added to the list . . .

http://i40.tinypic.com/dy7sr7.
DaShape Thursday 3/19/2009 at 04:52 PM | 40170
oh shit, i hope we can go, i just barely forked up 60 dollars for the weekend passes.. i still need to go to the bank and depot the money though.. eek hopefully i can go still
Capnvlad Friday 3/20/2009 at 12:30 AM | 40207
Another guest change...

Clint Howard cancelled

Amy Steel added
lblambert Friday 3/20/2009 at 03:24 AM | 40230
Id REALLY love to experience MASK FEST....the line-up of talent is amazing. Plus I'd meet some of you crazy cats!
ny ghoul Friday 3/20/2009 at 03:40 AM | 40231
Amy Steel-------YES!!!!!!! P
DarkSidePaul Friday 3/20/2009 at 10:20 AM | 40249
i just accidently saw jason mewes' weenie from Zack and Miri make a pornoloved how tom savini made a cameo in it aswell lol
Capnvlad Sunday 3/22/2009 at 05:40 AM | 40517
oh shitttttt.. horrorhound starts TOMORROW!!!!

Whos gonna be there friday? Look for the remake jason and his girlfriend that day! We will probably be chilling out in costume for a good while.. Gotta get pictures taken with derek mears, cj graham, amy steel, hopefully more! lol
Capnvlad Thursday 3/26/2009 at 04:32 AM | 40965